Cara Menghilangkan Bekas Jerawat

Cara Menghilangkan Bekas Jerawat
Cara Menghilangkan Bekas Jerawat, setelah kita menghilangkan jerawat yang ada di wajah pasti bekas jerawat juga bikin kita tidak percaya diri karena ada bercak-bercak di wajah.Oh iya bagi anda yang belum baca Cara Menghilangkan Jerawat silahkan baca dulu lalu baru ikuti langkah ini tapi kalau masalah anda hanya ingin menghilangkan bekasnya saja mungkin artikel ini cocok buat anda.

Setelah kita berhasil menghilangkan jerawat pasti banyak yang bertanya-tanya bagaimana ya caranya menghilangkan bekas jerawat yang ada di wijah ini ..??

Pertanyaan itu pasti di alamai bagi anda yang pernah mengalami penyakit kulit di wajah kususnya jerawat, dan berikut inilah caranya dan bahan yang perlu di siapkan untuk membersihkan wajah anda agar kelihat bersih dan bersinar :)
  1. Jus lemon
    Lap muka dengan kain tangan (baru dan bersih) yang terkandungi jus lemon secara lembut selama 5 minit. Jus lemon yang terlebih, anda boleh minum jus tersebut kerana jus lemon amat berkhasiat kepada badan kami. Selain itu, jus lemon juga mempunyai kelebihan dalam memputihkan warna kulit badan manusia.
  2. Lidah buaya
    Ambil Jelnya untuk cuci muka anda, selain itu anda juga boleh minum jusnya sehari sekali kerana jus lidah buaya ini amat berkhasiat kepada badan kami.
  3. Madu
    Dapatkan madu dan campur dengan susu untuk mencuci muka
  4. Air masak
    Minumkan air masak yang banyak setiap hari, 8 gelas air sehari.
Nah itulah 4 cara menghilangkan bekas jerawat buat anda semoga bermanfaat.